Premier

Det är inte ofta man sitter vid datorn vid den här tiden på en lördag!
Dessutom har jag varit vaken sen 4 så, vad ska man göra. Kim kom hem och
härjade och hade med sig någon random tjej från någon fest.  DRYGT.
Menmen, som vanligt då så har jag som vana att det är lika bra att ta på lite
musik, för att kunna somna om igen. Men det gick ju inte.
Låg kvar i sängen i vilket fall som helst.
Skönt, fast drygt med två katter som tror dom är stora som elefanter!


Igår så Var jag med pappa och skulle besikta en bil åt Mattias,
sen den här tiden var jag och Kim påväg till Köping för att hälsa/va ''barnvakt'' vid
Conny och Bettan =) Var riktigt trevligt.
Snygg bil har Bettan skaffat dom också. En volvo V70 ! Jag och Bettan hade riktigt skön tur
igenom Köping när vi skulle hämta pizzan. Fick till och med två drickor gratis som hade
''ny premier'' Så han sa att vi fick dom för vi såg så heta ut ;) ojojoj, ta den ni. haha !
Och snyggingarna vid busshållplatsen, haha! våra nya ''barnskjöterskor'' ;)
Nej usch, länge sen jag hade så kul. Tackar Bettan för det!
När vi kom hem så Blev det att hänga tvätt, och städa.  Men det måste ju göras.


Idag så ska ja övningköra, och förhoppningsvis jobba.
Om inte jag ska jobba, så har jag funderingar att åka till Johan.
Jag hoppas han ringer nå idag, känns som jag inte pratat med han på hur länge som helst.
Fast det var i förrgår. Men ändå! förlåt mig då. Han har så underbar röst. <3

 Här har ni underbara Sebastin <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback