Skola

Det var en Lung och trevlig dag i skolan, mycket skratt måste jag påstå.
OP hade nå öppethus så det var massa gammla tanter och gubbar som
kom och tog blodprov,kollade blodtrycket och fick lite handmassage.
Roligt att titta på!

Svenskan hade vi lite Betygsprat, självklart så blev jag först -.-
Lätt förvåningsvärt ganska bra i mina öron, men som sagt jag har ju öroninflamation
så kanske inte hörde allt de hon sa? Jag tror jag hörde allt i alla fall.
Sen så kom de en kille när jag och Sofi satt och jobba, och kollade in i vårat klassrum.
Grymt snygg. SÅ ja fick panik, vifftade med händerna och
viska-ropa på Sofi -KOLLA KILLEN!
Sofi - VART?!?! ( ställer sig upp och springer ut kollar åt både höger och vänster tittar sedan på mig)
Jag - HÖGER !
Vi springer som två tokar och för att han inte skulle förstå att det var han vi sprang efter för att kolla
på,  så lådsades vi ropa istället på våran lärare som heter Åsa.
Lätt bäst ;)

Efter ett tag så började jag prata och så,
så Sara kom in och fråga, vem pratar hon med?
Sofi -Med johan.
Sara - Vart är han då?
Sofi - Han sitter där! ( Sara sätter sig precis på stolen där ''han sitter'')
Sara gnider in sig i stolen, å stönar.
Sofi As garvade.
Men hon kom på sen att jag hade headset och pratade i ;)

Ni som undrar så är Johan en kille från Falun som verkligen är en underbar
snäll genomgullig kille. Man kan inte annat än att prata gott om honom.
De ända som är negativf är att han vänder på dygnen. INTE BRA!
Han ringer nästan alltid när han vaknar, som är runt 14-15.
Sen så pratar vi i allt från, 1 - 4 timmar konstant. Puss på honom <3


Kommentarer
Postat av: Lina

jag kan ta ditt sommarjobb! föresten, ska du till peace and love? endagsbiljett elr alla? :)

2009-05-16 @ 01:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback