Prästhyttan

Uber bra dag hörreni! :)
All skolarbete jag har kvar känns så lätt just nu.
Inga lektioner alls idag, men ändåcok var vi i skolan.
Jag och Mattias gjorde iordning lite inför våran sagostund som vi har på Måndag.
Hade väldigt kul måste jag påstå, skulle de inte se lite kul ut att se två göra 20 pristrynen,
helt själva inne i ett klasrum, och sedan beräkna ut hur vi ska göra dom på tavlan?
Det var i alla fall det jag och Mattias underhöll oss med i ca 1 timme. Ingen annan
var kvar i från våran klass. SKÖNT ! haha. Men kul vare allt.

Imorgon så bär det av till Prästhyttan med nya klassen. BF08.
Ska göra nå tv-tjosan eller vad nu lärarna babblade om. Men tjejer,
det blir väl lofftet för oss? ;D

Chips, godis,loka,cocacola och tidningar vare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback