Morgon

Trött och lat som jag alltid är på morgonen. Mår verkligen inte bra idag.
Huvudet snurrar, magen vänds snart in och ut. och det känns som att jag
ska rasa vilken sekund som helst, Överväger att inte gå till skolan. Men jag känner att
jag har en del att göra innan sommarlovet. Så det är bara att hålla i och kämpa.

Ska väl börja lunka till skolan snart, kom på att Sofi kommer inte vara i skolan på
hela veckan tror jag. Tråkigt, men hon har säkert det skönt och kul.Hon är ju utomlands.
Medans vi andra sliter och har tråkigt i skolan. NEJ vi har inte tråkig, vi får helt enkelt
göra det tråkiga till det roliga ;) den ni.
Men nej, nu kan jag inte skriva mera. Måste kila, Puss på er ;D




P.s Kan använda mitt bank kort idag ! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback