Luftgevär

Kvällen i går blev relativft lugn.
Grannen kom över och vi sköt lite lyftskytte.(lägger upp någon bild)
Slutade med att vi skulle tävla också. Och som vanlig, så vinner mästaren, alltså Jag !
Ante blev knäckt, han trodde han skulle vinna.
Men som tröstpris fick han skjuta på lite ölburkar och få ut sin ilska.
När jag väl var på väg att lägga mig, kom ante som en raket och sa
* du måste hjälpa mig, kom ner, du måste ju hjälpa mig förstår du väl! .....Men
ta på dig byxor först ser jag!
* Haha, ja skulle komma ner för att Filip var här.
Han hade satt sig på altanen utan att något vetat om det. Men det är ju alltid kul med
sällskap? eller?

Fråga
Vad gjorde ni i går då ?









Pussciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback