hög ?

Anti-rasism bra föreläsare också. Iaf den första.
Som han sa, alla tror han är påverkad! Men lätt den bästa som jag har hört.
Den andra 73 (?) åriga gubben, var lite seg som var kvarlevade jude från andra världskriget.
Jag tror jag bara kommer i håg att han babblade om årtal och datum. Och sånt är ju inte så kul.
Menmen. När han väl inte snackade om årtal och datum var det intressant. (Y)

Annars idag har jag varit på jobbet. Käka glass och försökte få mitt Id-kort. Men det får
jag hämta i morgon i stället. Någon som vill med? runt lunch tänkte ja kila i väg.
Var och studsade stutsmatta nyss med Lisette,Mattias och Johan. Johan var lätt påtänd!


Jag lovade ju er i går att jag skulle lägga upp en bild i från blötberget. Men så i nuläget
verkar det inte bli. Som jag har skrivit förut funkar jag och blogg.se inte ihop.
Ska försöka dampa och få upp en bild.

På återseneénde!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback