Hälsodag

Måste börja med att säga att dagens barn, kan oändligt mycket fula ord.
Vad får dom allt i från? bröder/systrar internet framför allt. eller har jag fel ?
Hade hälsodag på RödaBerga idag, och barnen som kom, allt.
från,sära på benen, till att dom brydde sig om sin snopp! Vad händer ?
Jag blir helt knäckt. Var tvungen att säga åt dom att ni får inte säga sånt
sålänge vi är i närheten. helt inte annars heller. Men jag är inte dom förälder.
SYND NOG !

Jag fortsattate med temat, hälsodag för min egen del också.
blev nyttigare mat och en lång promenad med Johanna.  Mycket roande
att gå och prata om både seriösa saker och men helt galna saker också.
Tack för promenaden Johanna!




Nu ska jag duscha och äta, pussciao!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Tack så mycket för din fina kommentar :) Det värmer verkligen i mig när jag läste det. Du är en underbar tjej Teres.

2009-05-06 @ 20:55:44
URL: http://fadubbelny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback