Förlåt

Nu måste jag be om förlåtelse att jag inte skrivit på några dagar.
Men för att inte göra er allt för besvikna så summerar jag i - för dag form.


Torsdag -
Blev att sitta hemma like always med killarna och bara glassa i solen och bärsen.
Buggade,pratade,sjöng och hade bara allmänt trevligt.
Senare på kvällen gick jag till Filip. Stört skön mamma han har.
Gick till atlethen och checkade läget. Grymt med folk lär jag säga.
Lovar 100 pers i en 1 a ? lite trång. Men han får inge klagomål för det, (Y)
Vid 12, kom min skjus som jag skulle åka med in till stan. höll på att somna
i bilen.

Jag kan lova att jag gick hem den natten,drygt, men uppfriskande !


Fredag -
Jag och kim fick nå ryck och bestämde oss för att tanka bilen och bara åka runt hela dagen.
Planerat att vi skulle till Rättviksmarknaden. Men det blev ändringar när man hade pratat med
Bettan. Så det var bara att tanka, hämta upp Jennifer och Bella i snöån sen åka till
blötberget och hälsa på världens bästa moster och morbror ! som man inte träffat på
åratal. Skit kul. Ville verkligen inte åka därifrån igår. =( Älskar dom ju.
Men så blev det, vi åkte till smedjebacken,Björsjö,snöån sen Ludvika för att sova kvar där.
Hade jätte kul flickor, älskar er <3

Synd bara att det blir som det blir i bland.


Idag då -

Inte gått och lagt mig än -.-

Kom hem för ett tag sen. Bettan,Conny och Sebastian satt och vänta på mig.
Busa lite med Sebbe, men urk va trött jag blev. Har inte ätit på 2 dagar nästan.
Ingen aptit ? Ska försöka äta mer nu i veckan. Det är inte bra att ge fan i att äta.
måste ju vara pigg till alla sjukhus besök i veckan.
Men ska hoppa in i duschen nu. Skriver nog ett till inlägg senare i kväll.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback