fint (Y)

härlig dag om jag får påstå det själv. Inge illatyckande om någon,
börjar med mitt nya nyttigare liv, Gick jätta bra på Svenska redovisningarna.
Fick god mat. osv. GREAT (Y)

som jag sa däruppe så har jag börjar med mitt nyttigare liv idag, och den
började så att ta en cykel tur med Jennifer för ca 2 timmar sen till Björsjö som är
ca 1 mil. Allstå cyklade vi 2 mil, på bara 1 timme ;D slå det ni!
Så när vi kom hem blev det att duscha, och nu sitter vi vid varsin bärbar dator bredvid
varandra och skriver. Töntar vi eller? ;D



Vet ni vad jag blev och tänka på tidigare idag ?
Att jag har inte tid med ett sommarjobb. Alltså. Om jag räknar ihop allt jag ''ska'' på så
är det -

Drakbåten
Ludvikafesten
P&L
Dansbandsveckan i Malung
Powermeet
cruising i Rättvik
Tälta

Hur ska ja hinna med allt det här ?!?!



Johan som jag skrev om i tidigare inlägg hans katt fick små kattungar i går kväll.
4 stycken, hel svarta och svartvita. Hur gulligt är inte det ? Han skickde en bild på
en av dom, hur jädrar vad söt den var.jag blev kär. Men jag klarar mig med mina två feta
katter som vi har hemma. Så Johan får ha kvar sina 4 kattungar + 3 större katterna. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback