Armen

Lång och tråkig dag.
Dagen började med att Ante stod och vrålade nere i trappen 07.00
att det var dax att gå upp för pappa hade kommit. Va bara att klä på sig
och åka i väg till Ludvika. Vi började med att åka till Advokaten, som var ganska
piss-off! Haha, så kul när han dissar Ante och säger han ska gå på lektioner hos
mig för att bli mer aggresiv. Och han kallade också ante för mes! hahahah!

Iaf så fortsatte samtalet till halv 9 då jag hade tid hos läkaren i Ludvika.
inga ord och inga visor, åkte dit och blev skickad till blodprov som låg en trappa upp.
När jag väl kom in för att ta blodprov så sa jag till skjöterskan att jag vill ha en fjäril men ingen  stas
då kollade hon upp på mig och sa - ingen stas ?! 
(sån man har runt armen för dom lättare ska se blodådrorna)Nej tack. Så hon började att tvätta och känna.
och när hon väl fått in nålen hittade hon ingen blodådra, så hon grävde runt inuti med
nålen tills hon hittade en blodådra, gissa om jag har ont! usch ! ca 10 minuter tog det för tanten.
Tror hon inte var så van med att sticka utan stas.




Kan knappt räta ut armen!, men ska ta en dusch så kanske det blir bättre?
Puss på er ;)

Kommentarer
Postat av: jonas

oh, läser din blogg varenda dag. Man förstår och skrattar inombords när du skriver med egna ord. och helt unikt sätt att skriva på. Hoppas du fortsätter !

2009-05-07 @ 21:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback