uttorkad

Usch, den här veckan har inte jag och min kropp varit enade.
rygg,knän och fötter värker kan jag lova på heder och samvete.
Inte en ända lugn stund på jobbet. Beställningar hit och dit.
Inte haft tid att skriva på bloggen, förlåt för min aktiva läsare..
Men inte kommit hem förns halv 6-6 äter duschar tar medicin å då är
klockan liskom runt 9. och då är det bara att lägga sig, för ska upp kvart i 6.
Så har jag hållt på hela veckan. jobbigt kan jag lova. Men jag ska försök bättra mig.
Inget jag lovar, men nått ja ska försöka.

tänkte sammanfatta helgen iaf :)

Fredag -
Kom hem vid 6, satt mig och kollade på Så Ska Det Låta med Mamma och Anders.
Tyckte inte de pogramet var särskilt bra. Inge bra gäster som var med.
Menmen, det är ju alltid kul att sjunga med på låtarna ;) haha!

Lördag -
Vaknade av att katten spydde i sängen, va baara upp och ut med katten och bädda rent.
Strax där efter kom Anders och William på besök, så blev fullt upp med det till vi skulle skjusa
hem dom till grängesberg. Vi blev kvar där ett  tag och fikade. egentligen skulle jag varit till
Jennifer men hade ingen skjus =/ Sen så fick jag veta att Micke var på G hem till mig.
Då blev det ett glatt leende på Teres Ansikte ! =D Halv 3 på natten åkte vi till donken i Ludvika
och köpte mat. Somnade nästan direkt när vi kom hem.

Idag -
Vaknade av att Micke skrattade i sömnen , troligtvis så drömde han om nå kul ?
haha . jag skrattar bara av tanken xD (förlåt Micke)
Han åkte vid 12, skulle iväg och spela match i Falun som började för 20 minuter sen.
Hoppas dom vinner, fast de är sak samma dom leder i vilket fall :)
VÄntar iaf just nu på att få käka mat :) goott. är hur trött som helst. såkanske en tupplur efter maten ? =)



aja, Pusshejsan , kanske skriver senare i kväll också  ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback