surt

Nu har jag försökt laddat upp 3 bilder .. Men de funkar inte ?
någon som vet vad det är för fel ? :( jag blir ledsen.

Iaf idag så har jag haft fullt upp.
Var till Ludvika med Kim,Levina,Mamma och Ante,
Kom hem då jag och Ante var tvunga att ta en promenad efter
maten ! :) Härligt. Så friskt och mm, helt underbart !
Sen så när vi kom hem ville mamma att vi skulle upp till stan igen
och handla hem lite saker så då gjorde vi det :)
som sagt, jag och brormi =) vi har så kul :)
Sen kom vi hem för ett5 tag sen .

Eftersom vi ska ta våran katt Turbo till vetrinären för att raka av honom
all päls så kommer ju han frysa rätt rejällt, så jag köpte han en tröja idag :)
Stolt. Ska köpa en regnrock åt honom också. Fast det får bli nästa vecka.


Dagens låt -

Elvis Presly - love me tender


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback