slitsamt

Burrr, de är jätte kallt här hemma :( Hoppas att det blir varmt snart ! :)
Jobbade på rejält idag i skolan, gjorde ett prov och en uppsats,
är man duktig äller är man ;) Sen tog jag med mig 3 jobb hem också.
Jag måste öka takten nu. börjar bli segt som i början. Men som jag sagt
tidigare så gör min klass mina dagar så mycket bättre . och det tackar jag för.

God mat i skolan var det idag också, första gången vi fått köttbullar tror jag också,
I'm i right ? haha, shit the same. Var kvar i skolan 1½ efter jag slutat. satt och tjålade
med Mattias och Lisette, sen kom Filip Engström :) alltid lika kul att snacka med han! :)
Ikväll blir det antingen lungt, eller fest hos Peter. OM jag orkar vill säga -.-



Lina, jag gör vad som helst för att du ska få den perfekta födelsedagen :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback