Sjuk

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för ja inte bloggat på någon dag -.-
Men det blir så att man är så jäkla trött om dagarna. som ja sa förut, kommer hem vid
6-7 duscha/äta/hänga tvätt sen måste ja sova för då är klockan typ 9,10 ^^
och ja ska upp 6 liksom .. xD


Iaf så går det bra på praktiken/jobbet :) vi har kul och .. KUL  (Y) Förhoppningsvis får jag
sommarjobb där om tanten där berättade sanning. Det gillar vi :) nära och bra. och man
kan rutinerna. + i kanten ! Igår så kom pappa,mamma och brorsan in och fikade en sväng.
Efter de så åkte vi och tog ut mina skor och bh som kommit :) Sen åkte dom och lämnade mig.
Och så kom Bettan och Sebastian på besök  ! vart nollställd när jag såg dom xD Men det
är ju alltid kul med besök :)

ett - är att jag är sjuk nu. har bankande huvudvärk, och illamående =/ så är hemma idag
och i morgon från jobbet. Bättre de än att vara där och va sjuk bland alla människor ?
SÅ idag blir det en lugn dag, ska göra lite läxor som ska vara inne före påsklovet.



Jag hade tänkt att börja skriva upp dagens låt som jag tycker är :)
så idag blir det ......

Katy Perry - Hot 'N Cold

Kommentarer
Postat av: Lona

hoppas du har kul (:

2009-03-19 @ 08:37:03
URL: http://lonatrogen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback