helt slut

varför inte bara få sova  ?  nej ska upp och städa direkt på morgonen -.-
Hade en trevlig kväll igår iaf :) Tackar alla goa och glada.Fast som alltid så kommer / blir
det tråkigheter, men vafan . De löste sig =D

Blev frukost på Mac donalds. 2 toast med cola (A) haha . Bella och Tessans mix ;)
Sen så blev det en promenad till Lorensberga för att kolla när killarna spela
innebandy match :) Times i see. Och pappa med gubbarna kom och hämtade upp mig
för att åka till smedjebacken :)




Idag så hoppas jag att det blir lungt. Ska ta en promenad till tänkte jag :)
Gick in på fiket och fick mig en vaniljmunk, tackar ! Jag saknar dom !
Men det blir Sommarjobb så hettetusan ska ni veta ;) I love it <3




Dagens låt :

Ni som har legat med ett skåp


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill också ha sommarjobb ju ;o

2009-03-28 @ 16:09:47
URL: http://lonatrogen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback