.

you up and your down


riktigt skön helg lär jag påstå om man ska dra de bästa ur helgen.
Trevlig kväll igår med dom allra bästa toktrollen :) - vart blev filmkvällen av ? :O
Men vi kan ju ha kul ändå, jag menar vadå varför ska man ha människosällsap när
man har en kamera ? :O haha . lite komiskt är det.
Vaknade iaf upp hos Martin <3 tog det allmänt lungt tills pappa kom och hämtade mig.
tack alla för kvällen <3

Doktorn hade ringt i från Ludvika idag, tydligen hade han kollat på mina blodprover och sett
nå konstigt så ska hämta ut medicin efter jobbet i morgon.

Jaaaaaaaaaaha , aja ha de bra nu. nu måste jag sova. puuuus<3

Kommentarer
Postat av: Lona

okej, får hoppas de inte är något speciellt ?

2009-03-09 @ 08:08:55
URL: http://lonatrogen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback