:(

Fanfanfan , jag missade bussen till borlänge :O jag skulle ju till Micke :(
skulle springa hem för jag hade glömt pengar hemma, så skulle springa hem
och hämta, men då kommer bussfan bredvid mig åkandes mot Ludvika :O
Sen dör min mobil precis när micke ringer mig. jag la mig ner och gräääääät
när jag äntligen skulle få träffa honom .. </3 FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN
jag ville ju träffa han, ställe in tiden som vi skulle bowl ikväll också, för att jag skulle
träffa älsklingsvännen micke (L) :(





Haha, det här tar priset. Jag sitter hemma hos houpana nu O.o
David,Anton, Brorsan och Peter .. hur mer sugit kan det bli ? :O hahaha
det är så jävla skrattretande.

Kommentarer
Postat av: Lona

naaw gumman då <3

2009-03-07 @ 09:22:35
URL: http://lonatrogen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback