-.-

nu packar jag och så försöker jag prata med pappa om jag får va där i några dag/veckor
för jag orkar inte den här skiten mera

det värsta är att du - fattar inte att du förstör för dig själv, du flyr ju bara i från
alla besvär och bekymmer. alla tror att det är hans fel alltihoppa att det är som det är
men de är det då fan inte, om de är någon som vet så är det väl fan jag! jag är den ända som har varit
med längst med det här som har pågott, men de är de ingen som förstår, om jag öppnar käften
så tror alla att jag är på A s sida , men jag vill inte öppna käften för då kommer alla vara i mot mig
och ha sig . De värsta är , ni vet igentligen ingenting. helvete 




- ,hur länge hade du tänkt vara borta den här gången då ?! :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback