-.-

Lite misslyckad helg lär jag säga att det har varit.
I fredags skulle bettan och Conny komma, men det gjorde dom inte..
i lördags skulle bettan och conny komma, men de gjorde dom inte..
dom var istället i blötberget .. KUL! not ..
Dom skulle komma halv 8  ,8 idag .. dom kom vid halv 10 ..

Jag skulle ut och gå med sebbe till cafét i lördag men de blev ju då inge..
skulle ut och gå med han idag också hade ja tänkt.. men så blev det inte heller
dom hade bråtom hem .. så.. min helg har varit misslyckad..
tänkt om ja hade vetat i för väg att dom inte skulle komma.. då hade
inte ja stannat hemma ilördag utan åkt till borlänge .. men ja avböjde inbjudan
för att min bror med familj skulle komma.. tänkt, ja kunde haft kul i borlänge och festat !

och nästa helg så kommerJonny, och då vill ju ja träffa han, + att conny med familj kommer..
+ att ja ska till Säter också hade ja tänkt.. men nej .. KUL ..



2      att min mobil är borta ? vem har tagit den !? :(


Dagens Låt :

Nomy - pappa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback