3 dagar

ojojoj, nu har tessan INTE varit aktiv märker jag, men ni vet att
jag ber så hemskt mycket om ursäkt! förlåt. Ska försöka
dra lite kort vad som hänt under de senaste 3 dagarna.

Lördag -
Åkte vid 7 på morgonen till köping med 3 flyttvagnar. När vi
kom ner hade redan dem börjat lasta på Mosters vagn.
och det blev en lång rad med släp efter henne.
Mamma tog hand om Sebastian och Hugo och hade jätte skoj.
När vi fyllt alla 4 vagnar så åker vi tll smedjebacken och
tar in alla saker i lägenheten det dem skulle ha där vill säga.
sen blev det mat, och jag tog en promenad med Hugo och Sebbe.
Dom var jätte duktiga! lyssnade på mig och Hugo sprang inte iväg.
Great! `v´ Senare så hämtade Fredrik mig och vi åkte vidare till honom.

Söndag -
Vaknade hos Fredrik där man hade två spralliga katter över sig.
Vid halv 11 så åkte Fredrik in till stan och handla dop present till hans
bästaväns nyfödda barn. Men det var ju stängt överallt så han kom tillbaka innan
halv 12, 12 började dopet, jag stannade kvar och kolla på tv.
Vid 2 kom Fredrik tillbacka då vi åkte in till Ludvika och kollade på
Minicirkus! Häftig upplevelse lär jag påstå!

Måndag ( idag ) -
Kom hem för ett tag sen, Fredrik skjusade hem mig, snällt (Y)
Och nu sitter man här och halv sover, + att jag pratar i mobilen med Johan.
Mamma sover, kim är ute, Ante jobbar och Anders jobbar..
Och jag funderar på att gå ut med Sebbe.

laddar upp bilder från helgen !



                                                  

Kommentarer
Postat av: Isa

jaaa, fyllegrej :D

2009-06-16 @ 22:02:23
URL: http://whateveryouprefer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback