Och just ...

Och just nu är du min, jag ser, jag känner, jag hör, jag rör dig.
du är min nu !

Om man tar bort allt det dålig nu i midsommar så har årets
midsommar varit BÄST, verkligen. Mina närmaste vänner,
släkt och nya människor. <3 Skulle aldrig ersätta den,
och inte bara midsommar, utan också Lördag och Söndag +
idag ! Bella varit här sen i Torsdags, gullungen<3
tror aldrig jag har skrattat så mycket som jag gjorde ii måndags när bella
skulle skjusa mig på cykeln! hahahahah ! usch, trodde jagskulle flyga
av den. ALDRIG MERA.




Bella ville leka med Sebastian ,men så blev det inte. Han skulle sova när
vi ville dit. Så vi blev kvar hos täggan istället och checka in lägenheten istället.
Verkligen skit snygg! Avundsjuk =D


Jobbade idag, verkligen hur lungt som helst! skönt. Senare kom Mathilda
och Karin, då blev det hus i helvete ! eller?

Fick reda på idag att Fredrik ska flytta 20 mil bort, =(
men han skulle komma hem på helgerna, SA han.
Men vad vet jag vad
han gör om dagarna? eller det vet jag väl inte
nu heller, men ändå ! =(



Slänger upp lite bilder från helgen ravalder





Lägger in fler bilder sen ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback