Stress

Jobbjobb och åter jobb har det varit idag, men det är kul !
Allting blir så mycket roligare när Jag och Matilda är i farten, +
att Karin kan slinka in med en liten snygg komentar sådär .
Väldigt mycket blev det runt stängning, skulle ha 34 mackor +
3 sallder som vi skulle göra på 30 minuter + städning + att
det kom in en tjej och skulle ha lunch vid 5 !? dumma jävel.
Så jag och Karin var lite halft stressade.

Jaja, bara stå i och gilla läget !


Nu sitter jag och väntar på ankorna Jennifer och Bella.
Vi ska nämligen till Köping i morgon och ta det sista.
Så är ledig på sätt och vis i från jobbet, Mathilda ungen
tar mitt pass istället. så hon får lite sov morgon. Snällt va ?;D



Igår kväll blev det en lång promenad med barnet Sebastian.
Var ute ca 1½ timme. När vi kom hem var det sovdax, (19.30) trodde jag !
Men det tyckte inte Sebastian, inte förens halv 11 somnade han.
Skit unge!



MIDSOMMAR, HERE WE COME!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback