Sönder? ;O

Slapp dag med lite göra,lite mat och lite stress. Men det kan vara
skönt det med ibland. Sov verkligen bort hela morgonen Halv 12 vaknade
jag av att Kim vakna och gick ner. Konstigt det där. han kom hem senare än mig,
och la sig då alltså senare än mig men vakna tidigare än mig.

Igår när jag var och Träffade Isa och Sofi en sväng på byn så berättade jag
att min mobil var pajj, man kan inte stänga den för det ligger en skruv ivägen, 
Då bröt Sofi in och sa att så hade det varit på hennes förra mobil också ,
och då hade hon tagit i allt hon orka och tryckt ner själva skjutluckan eller hur man ska förklara,
och då när hon hade skjutit upp den igen så hade knapparna gått sönder.
och det skumma i det hela var att det drömde jag inatt att det hända likadant med min mobil :O
Gissa om jag blev chokad i morse när knapparna var hela, haha! Så det kan vara.


Jag startade nyss en maskin med kläder. Fan, haft kims kläder både igår kväll och idag.
Så jag kände att jag ville ha mina kläder i veckan, haha.




Slänger in en bild på urgulliga Sebastian som Satt och åt en hamburgare helt själv
i Torsdags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback