Soligtvärre

Fint väder verkar det bli idag ! Det var det även i går efter 15:00,
satt ute på jobbet och käkade glass med Matilda. Jätte skönt!
Jag hoppas vi slog rekord i går, 34 mackor + 3 sallader på 30 min ;)
Men jag ber matilda att jag får plasta mackorna nästa gång, förlåt (A)
I alla fall, så städade vi och gick hem. Kul att få prata.
När jag kom hem så gjorde jag rent fiskarnas fontän, den var så skitig!
Men sånt man får ta när man ska ha fiskar. Samma sak med katterna, fågeln
och chinhillan vi har. Bara att göra rent nästan varje dag. Och det blir ännu mer
noga när vi får två till katter, + en unge på köpet. Förhoppningsvis 2 ungar, om vi
får som vi vill den 12:e!

Idag blir det möte med rektorn, ska bli intressant att höra hur hon tänkt sig!
Men jag står fast vid mitt beslut, och ingen kan ''stoppa'' mig.



en liten solig sommarbild ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback