Smet i smedjebacken

Mycket jobb lite marknad.
Ja det kan man lungt säga, haft fullt upp hela min dag.
Men Mathilda gjorde den rolig, fast tiden gick tyvärr inte nå fortare för man
hade roligt inte. =( Kan säga, att det var proppfullt i Cafeét idag .
Man kom varken ut eller in. Och självklart blir det ju inte bättre för att
folk tar med sig barnvagnar in heller. Hade lust att säga till dom. MEN,
inte ja som bestämmer det. Synd nog. Usch.

När jag kom hem så duschade jag och åt.
Gjorde mig i ordning för att gå ner en sväng och kika nere på byn.
Men det slutade med att jag ställde mig och kollade på SM i Vollyboll.
och att det börja spöregna. Så jag lunkade hemåt , böt om till mys kläder
och satt mig vid datorn. För en stund sen så fick jag sms av Isa och sa att jag
skulle komma ner på byn för att hålla henne och Sofi sällskap. Så jag gick ner
snäll som jag är, är där 5 minuter, sen åker dom hem.... kul,
jag ansträngde mig för deras skull att komma ner, vad får man för det,
hm en promenad hemåt igen, skulle ja vilka säga. men, va kallas det, MOTION!
Men det ska dom få fan för i veckan!



Nog pratat om det, nu ska ja sova, är hur trött som helst. Varit vaken sen 7 i morse.
så ska puffa till kudden och lägga ner huvudet, skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback