Jäktigt kan jag lova

från 1 till fram till nu har det varit stressigt hela tiden,
först skulle vi och äta på branhts tänkte vi, men där var det fullt,
och pizzerian bredvid var fullt, så åkte vi till torina, lyckligt vis så var
det inte fullt där, så beställde, åkte hem och åt. Sen ner på byn igen ,
tog ut pengar, bensinmak, OK , hem till Bettans mamma, sen till
systemet och ica hem igen med alla varor. Sen var kim på nå ärenden.
Sen ludvika och hämta släpvagn till pappa, hem med den på hans gård, sen
till smedjebacken och hämta pengar, tillbaka till Ludvika och hämta
en till Släpvagn åt kim, kom hem ställa av vagnen sen till Ludvika IGEN
för att hämta Anders, Peter och Anders. usch! Mår illa.

ska försöka varva ner nu. ska lägga mig rätt tidigt, eftersom vi
(mamma, Anders, Anders, Emil, Kim och jag) ska upp senast 6 imorgon för att åka
till Köping och flytta åt Conny och Bettan. hoppas det inte blir nå länge så jag kan åka til
Nyhammar sen och kolla film. Sen på Söndag gäller det Cirkus ! KUL (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback