grisar

låter det som vi har skaffat hem. Fast igentligen
är det två nya katter vi fått hem. Min brors två honkatter. Och den ena
korthåriga katten låter verkligen som en gris när hon morrar :O
+ att hon (Willma) skrämmer bort våran äldsta han katt (Tuss),
så fort hon kollar på han så springer han som ett jehu. haha.
Medans våran andra hankatt (Turbo) som är minst ligger lågt och morrar,
och tror han är kungen i huset och har sten koll på andra honkatten (Tjejen).
Lite kul att tjejen är så modig att hon går runt och kikar i huset, hon gick nyss
upp en sväng på över våningen. HÄRLIGT (Y)
Jag satt nyss och kika lite på bilder i datorn då Tjejen kommer upp hoppandes
på databordet, och jag blev livrädd och hoppade till så hon hoppade
ner sen ställder hon sig nerför och kolla på mig som om jag vora knäppp. haha.

Slänger upp bilder på våra fina katter!



Willma                                                            Tjejen


Tuss                                                            Turbo

Kommentarer
Postat av: Matte

Hon stavar sitt namn med ett L! Wilma....Underbart att tjejen är så tuff av sig! Puss på er för att ni hjälper oss med dom!

2009-06-11 @ 14:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback