Fullspäxat =D

Jobbjobb promenadpromenad solsol badbad promenadpromenad
datordator promenadpromenad ...

Så här har min dag nästan sett ut. Hur skönt som helst.
Skippade LAF idag också. Tar det imorgon istället. Känns bättre
det än att gå idag, skulle inte ha hunnit. Varit barnvakt åt Sebbe också.
Var ner en sväng till Patric och hälsade på. Och jag lovar att jag aldrig hört
han gallskrikit som han gjorde när vi kom dit =O Ohherreminskapare..
Men efter 10 min av att vrålat så slutade han, tror att han såg att jag bara
struntade i han och att jag satt och pratade med täggan i stället.
Då stod han bara där utan napp, nalle och filt som han förtvivlat kastat i väg för att få min
uppmärksamhet.. ojojoj  ; )

Imorgon äre brudarna som gäller, Lägenhet =D WIIIO





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback