Dagarna i ända

Då ber man om ursäkt IGEN, men förlåt mig då att jag har ett liv utanför
bloggen och datorn då, haha. Tänkte bara ta snabbt vad som hänt och
vad som händer .

Onsdag -
Var Bella, Jennifer, Bettan och Jag till köping för att göra det sista i huset.
Det tog inte så långt tid som jag trodde det skulle ta, vi kunde våran sak jag och tjejerna.
På hemvägen tog vi in på Mac Donalds! FETALLOR

Torsdag -
Jobbade mellan 11 - halv 4.  Åkte hem och städade. Och Väntade in att Bella skulle
komma. Runt typ midnatt så fick vi för oss att göra ansiktsmask, hårinpackning och
ut och springa. Det ända vi inte hann med var hårinpackningen. ÖSREGN med Shorts och
linne ;D



Fredag (idag) -


Vaknade för en stund sen, kunde sova längre när Anders håller på att dampar på ringklockan.
Bella sover fortfarande men hon ska väl bli väckt snart. Sen halv 11 ska Jennifer vara här
för att vara klar att åka till Grangärde och Ludvika. Härligt ! Sommar och sol?
Regn och Moln :(





Varför är alla så pepp att jag ska skaffa barn? jag har inte tid! Ska gå ur skolan först,
+ att jag har mina brorsbarn att ta hand om. Förlåt, but not jet ;D

Kommentarer
Postat av: Lona- den dagen du kommer upp i min klass!

varför ska du skaffa barn :O

2009-06-19 @ 10:12:31
URL: http://lonatrogen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback