CIRKUS I STAN!

Stressig dag kan jag lova er. Fram och tillbaka , upp och ner !
Blev väckt vid 9 tiden av pappa som tyckte jag skulle följa med till
Väderbacken och kolla när dem klippte fåren. och kan medje att
om jag vetat att jag skulle se det jag fick se, skulle jag ALDRIG följt med.
Vill faktisk inte skriva vad jag fick se, men om ni vill veta får ni väl skriva.
Efter det blev det hem och göra sig i ordning för att åka vidare till Advokaten
i Ludvika. Det gick bra, kanske lite sämre än vad jag tänkt, men det blir nog perfekt
i slut ändan! Bara allt går som det ska. Men det tror jag, han är erfaren och kan sin
sak och vet vad som är bäst, så det är bara att lita på honom.

Slänge in massa smutstvätt när vi kom hem i tvättmasinen.
och gick upp med rentvätten , ska bädda rent både min och Anders säng.
Eftersom det är någonting jag tycker är kul, + att Anders är i Flatenberg nu och
fixar med lite ved. Duktigt han!



Fick veta för ett tag sen, att jag har blivit bjuden att följa med och kolla på cirkus
i Avenyn på söndag kanske Lördag också. Jag har för er som inte vet, aldrig varit på cirkus
bara kollat på tv och filmer. Så tycker det ska blir väldigt roligt och intressant. Förhoppningsvis
ett trevligt sällskap också  ;D

Puss och älsk på er ;D

Kommentarer
Postat av: Lona

när kommer videon?

2009-06-10 @ 12:26:03
URL: http://lonatrogen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback