uu

Jag vet inte vad som händer, men det är väldigt rörigt.


Bella Fredriksson,

Jag vet inte vad, hur,när du gör så jag blir att le hela tiden. Min tid med dig är aldrig
tråkigt! Det känns som livet aldrig tar slut om det fortsätter så här som det hr gjort nu den senaste
månaden med dig.. Du är underbar, vi gör allt det tråkiga till de roligare och ser all de positiva i det!
jag vet inte hur jag ska formulera mig rätt så du ska förstå hur mycket du syster betyder för mig !
Jag kan vara svår att hantera, jag kan vara svår att förstå sig på och jag kan va svår att hålla tyst.
Men du ska veta att jag älskar dig mer än allt annat <3 Ingenting får komma mellan oss två älskling.
ÄLSKA ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback