Systmh

Nu sitter man här med sharlakansfeber och inte får jobba på 1 vecka =(
Jag vill inte gå nära någon
, för i värsta fall kan jag smitta.. och det vill jag ju inte!
Och Sebastian kom förbi idag, jag ville bara gosa med honom, men ville inte smitta
honom ,så sa åt honom att hålla sig på avstånd.  Då börja han reta mig med att skrika.
Skitkatt ! ;)



Annars så är det väl okej, Bella kommer förmodligen hit imorgon.
Ska köpa lite saker så vi har tills på Onsdag, Fredrik fyller ju 20 då så ska gratta
honom !:) Hur kul som helst ! =D  MVG på det (Y) !



----------------------------------------------------------------------


Justja! jag var med i tidningen DD i lördags ;) (Y)
Helgen som kommer ska vi till Sätercrusingen,
och sen blir det Classic Car Week V.31  =)  NAYYJJS ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback