CAOS

Som vanlig när inte teres har varit så aktiv som hon borde så gör
skriver hon vad som hänt i dag-form ! =)


Fredag -
Var barnvakt, Packade i hopp för kvällen som
bestod av brudarna och drängarna ! :)
Usch vad kul !

Lördag -
Lika dessamma, fast mer fart och mer skratt som
man hade tillsammans med Björnis som gjorde kvällen
lyckad, och roligt att ha kul med sin äldsta broder som aldirg träffar
nästan! :)

Söndag -
Blev att kliva upp ganska tidigt, sen åka till
grängesberg för att åka Gocart, Grymt j*vla fu'king kul!
Stolt över att göra så ionte brorsan inte kom förbi =D
Åt när vi kom hem,
senare mot natten så blev det en kvällstur med emil sen
Fredrik i bilen :)
Bella och jag sov i tält !

Måndag -
Blev väckt vid 7, och gjorde ingenting. Försökte somna om
men så ville inte min kropp. För VARMT.
Stekte hela dagen med bella, bada pool, och cyklade runt.
Fixade partytältet för att få nattbesök av Fredrik och Emil.
Åkte en kvällstur och bakaxeln + alla drev åt helvte!
hade ont i ryggen hela natten för att jag skrattade så mycket.
idioter Fredrik och Emil alltså. haha!

Tisdag -
Var till sjukgymnasten, som han sa, TA PANSION!
Sen, åkte jag och bella till Verkstaden och kikade när Fredrik
mekade.. =)

Idag -

Kom nyss hem i från jobbet där vi råkade få strömavbrot.
Ska nu hem till brorsan och äta senare kommer Bella, kanske Fredrik och Emil ?

Lägger in bilder när jag kommer hem ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback