.

miip... *


Fler undersäkningar, utredningar,rötgen  ? nej :'( HJÄÄÄLP
Alltså, nej nu är de för mycket. en sak till och jag kollapsar !hur mycket ska jag behöva
lida och stå för ? , vad har jag gjort för att förtjäna det här ? en enkel fråga jag har.
som tydligen inte en ända kan svara på . åh, Och tyvär är jag en person som åt
mig andras problem också. Jag vill att alla ska ha det bra, ingen ska må dåligt.
Men de är en sak jag själv har valt att göra. Då kan jag inte heller säga att jag mår
dåligt över det. För jag tycker om att hjälpa andra. fast jag har egna problem och handskas
med. som jag tycker jag borde få slippa. Men nej, jag får allt, varför ? en sak till som sagt
och jag lägger mig och stor bölar. fan ... :'(  6 saker att handskas med.. fan ..



Sebastian, Sara, Amanda,Sandra,Jessika,Sofi <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback