.

Miiip*


Igår så var de en hektisk dag. Skola fram till halv 12, hem äta, Fagersta bilprovning,
Sebastian,hem,städaduscha, göra sig i ordning, ladda kamera, umgås med
''familjen'', kim hämtar, ludvika ! Lovar, Stressigt ! haha .
Men heltklart värt de. Fick ju träffa underbara Sebastian<3, och Kaii.
Och allt trevligt folk i Ludvika, fick nya bekantskaper! fiint (Y)

När jag kom hem var, peter,Ante,Anders,Morsan,Rebecka, Lisa & Monika här.
Dom trodde inte på att jag bodde här. så ja stack upp på rummet,
pratade lite med Sebastian, och sen lyssnade på musik och läste.
Sen kom Rebecka upp och ville prata lite. Så kanske prata i 7 min xD
Den bästa delen var när dom gick, lungt och skönt! haha . Sry.
Kim var snäll och skjusade igår, eftersom mamma är/var så orolig
över att jag kommer få nå anfall igen .. Men jag förstår henne.
Det är jag också orolig över att jag kommer få. Men hoppas på det bästa!
vill ju ha körkort (A) haha .



Idag blir det Fagersta ? :) hoppas <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback