.

Miiip*
Jahapp, då var förhöret vid polisen avklarat (Y) Great. Stod och pratade lite med polisen Lena innan jag gick upp till Yvonne. Värsta uppstoppade vargen på skrivbordet dom hade O.o haha !

Tänkte hänga lite tvätt men fick nyss veta att det har min ena bror redan gjort , thanks ! Så ska snart hoppa in
i duschen en snabbis! Sen städa lite på rummet eftersom det inte blev gjort igår.. Sånt som händer !
La mig ganska sent ändå igår, synd nog. hade behövft mera sömn faktiskt, var helt död vid polisen.
William väckte mig också klockan halv 9 ! - Faster, vakna nu ! skrek han.. taskigt tycker jag ! :( jaja.
Vid lunch så råkade jag tappa ketchup flaskan i golvet så den gick sönder :( Fick glägg på mig och på skåpen och allt :O
jag börja nästan grina faktiskt(A) förlåt mig då.


Nu fryser jag! ..*hämtar en filt* Nu blev det bättre. haha =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback