.

Miiiip*
Var till skolan en sväng idag, pratade med Anna och vännerna<3 saknar dom redan, sjukt !
Var med på klassrådet också, skönt att prata om annat och inte bara det som har hänt.
Hämtade också lite skolarbete så jag inte blir att ligga efter i ämnena. + att jag tar med dom hem till Sebastian på söndag också, så han får lite uppfräshning ;) behövs ! (A) *död mig inte* haha .
Efter så åkte vi till Ludvika och hämtade älskade William, älskar han <3

Fick ett telefonsamtal av farbror polis också idag, ska på förhör i morgon i ludvika. Skönt att få det överstökat.
Ganska ung polis jag pratade med tycker jag, lugn och harmonisk röst. Henne jag ska prata med imorgon.




Annars händer det väl inte så mycket. Jocke sitter och väntar på sin tur vid dumburken :)
Han ska väl få sitta snart.. Öjj måste ner och handla pepsi innan jag svimmar.
Sen så ska jag också, tvätta och plocka i hop lite i mitt rum.. najjsnajjs..





Pussar på dig sebastian + Sofi, Storm och Jessika ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback