.

Bevakning, skydd,ingen skola... hur sämre kan det bli ? :O
 blir det rättegång så blir det, let´s do this!

Jag tycker det är så jävla patetiskt, varför ska jag bli polisanmäld, vad f*n har jag gjort ?! chuckskadad !
Jag känner verkligen inte att vara hemma i från skolan, vill ju vara i skolan ! kan jag inte få vara det då ? =/
Tycker Anna kan vara standard rektor på våran skola, världens bästa ju!, aldrig att den andra skulle säga och tycka som Anna faktiskt! menmen, jag kommer sakna klassen, Sofi,Storm,Jessika,Jennifer alla! :'( I hela 5 dagar ska jag vara utan dom ?! neheeejdu, det tror jag inte,kommer aldrig klara det. måste komma och hälsa på faktiskt.

Nu orkar jag inte skriva mera, mår illa usch!
Tack Storm och Sofi för ert medlidande!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback