.

Vaknade nyss av att Ante´s mobil höll på att ringa ihjäl sig ^^
Jag har sovit bra inatt förutom att jag blev väckt av en viss person
ringde, tror han ringde för att jag skulle höra vad han höll på med, festade -.-
Och han som vet att jag inte ville att han skulle göra det . .menmen!

Igår så kollade jag och mamma på nå unga mammor, började prata om mig och barn^^
mamma sa när du än får barn så kommer du bli världens bästa mamma! aldrig sett någon ta hand om barn på det viset du gör det. Hård med rättvist även givmild :) hur glad som helst blev jag, och börja längta tills jag får veta att jag är det första gången. men jag har bestämt mig för att jag ska ha gått ur skolan,ha jobb och ett fast förhållande. Annars kommer det aldrig funka! Blir så sur på dom som inte tänker efter före. Men visst om man har bra relation med familj och vänner så funkar det väl på det viset också. Men varje unge behöver en mor och far! Så är det bara.

Tycker att Fanny kan plutta ut sin knodd snart!
är ivrig !(A) haha.


Kommentarer
Postat av: Emma Damm

kika gärna in på min konstnärsblogg där jag postar mina ny porträtt ganska ofta :-) Lägg gärna till mig på bloglovin så lägger jag till dig :-) kram

2009-01-19 @ 13:20:03
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback