maat!

jag vet jag vet ..
Jag är skitkass på att uppdatera!, men jag vet inte vad jag ska
skriva om, har ni nå förslag ?  :)


I alla fall har vi idag haft idrott nere på heros , hade nå julkul.
Vi kom 4 iaf! bra gjort tjejer och Mattias. Sen så var jag hem, käkade lite
sen tillbaka till skolan för att träna inför smedenstjärnorna i morgon.
Åt nyss julmat också, hemmagjord julmat är så mycket godare ska jag lova er.
Min svägerskas mamma, som jag nu mer kallar mormor hennes köttbullar är bäst!
Hennes janssonsfrästelse och är också godast. Själv då ? , nej jag gör ingenting,
ser till att maten blir uppäten och sen att julklapparna försvinner. haha!

Nej konstigt nog ganska långt inlägg för att vara mig? Men ibland så om jag har ett riktigt
bra och skönt tangentbord så älskar jag att skriva på. Alltså ämåste det ju vara ett
riktigt skönt tangentbord jag skriver på nu, och de ska jag lova att det är det! =)
Undra vad man ska göra för att tiden ska gå lite snabbare idag .. ?


PoK Tessieboy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback