Illa menat

Sitter och överväger fall om jag ska med till stan eller inte.
Vet inte om jag orkar de, men om så kanske jag får nya sängkläder till sängen ;) ojoj !



annars? .. ingenaning, de första som hände när jag vakna var att jag blev helt knäckt
och brast ut i gråt.. Varför vill jag inte tala om, men de rörde mig långt in på själen!
Varför jag inte berättar är för att tycker de är så invecklad och jag har inte skrivit om de tidigare här i bloggen
och tycker därför att ni inte har så mycket nytta av det som gjorde mig tagen. Inge illa menat!
Annars berättar jag ju nästan allt för er :) Så bli inte besvikna.




Nu ska jag kila, skriver när jag kommer hem :) 
PoK Tessiboy


Kommentarer
Postat av: Jennifer

SV: K som i Mr.kille och du är min snygga kille :)

Iaf i smyg schhhhh säg inget till bella ;)

Politikerna suger och vi ska fan få fram detta !



<3

2009-12-12 @ 20:21:24
URL: http://jennieblond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback