!!!

Nu är det så jag orkar inte med att politikerna går bakom ryggen på oss nå mer!
Jag tycker de dem gjort är uselt! Dem har inte bara gått bakom ryggen på oss elever
men också på lärarna.! Jag har nu gått 2 år på Barn och Fritids programet bygt upp härliga relationer med eleverna och lärarna på skolan. Vi har byggt upp en trygg och säker miljö så som vi vill ha det. Ska allt de bara slängas bort?
Jag grinar, jag hatar det här! De står i arbetsmiljölagen att Jag som personen i fråga ska ha möjlighet att medverka och påverka min egna arbetssituatiob även i förändrings - och utvecklingsarbete, har vi elever fått gjort de? NEJ! Arbetsmiljö lagen gäller alla som arbetar dvs också ELEVER ! Ska jag behöva gå till Arbetsmiljöinspektionen för att få fram våra elevers rätt att påverka förändringen ?



GAAAAAAAAAAAH !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback