<3

Ni får ursäkta mig (A)



Måste bara berätta att jag fick äntligen på hur många månader som
helst fått vara med mina finaste underbaraste älskvärdaste pojkar idag
William och Sebastian<3

Jag vet inte hur jag ska beskriva min kärlek till er pojkar..
ni utger en sån otroligt fin känsla av värme och glädje,
så fort man ser er ser man utvilade, harmoniska och glada
energiska killar som man inte ser ofta hos så små men ändock
så stora pojkar som ni två är! Ni är det bästa som har hänt mig
MINA pojkar, jag kommer alltid finnas hos er, alltid vart ni är är,
hur ni än är, vad ni än är. Dag som natt långt som nära. ALLTID
snälla kom ihåg det. Om jag fick tre önskningar skulle jag önska :
1. att få vara med er så länge som de går, från födsel till graven!
2. att ni aldrig skulle glömma mig!
3. Att ni aldrig skulle ha de svårt, alltid ha någon nära!

Faster älskar er ! <3 :')



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback