snabbt

väldigt mycket förlåt för dålig uppdatering men ska bli nya tag nu!






Dom senaste dagarna har jag blivit beordrad att läsa lite bloggar..
Men när jag läser dom blir jag bara förbannad rent ut sagt.
Alltså varför i hela j*vla friden kan man tro att alla älskar en?
helt seriöst, fast folk skriver till en att , '' jag hatar dig, sluta va så självisk,
du är direkt ingen bra förebild om du tror att det är de du är''. så tror den här tjejen att
dom älskar henne och bara är avudsjuka?! WHAAT?
Som ett exempel, det här är en blogg som jag kan sitta och verkligen
irritera mig på. Folk säger man kan inte hata
en person man inte träffat eller känner, men den här tjejen HATAR jag,
ingen kan ändra min åsikt där. Och det är Alexandras blogg, alltså kissie som hon
synd nog är ''känd'' som. En tjej som är tydligen synd nog är känd för
att ha en grymt bra självskänsla, blondin, snygg(?), bra bloggersta osv..
jag säger bara en sak, vilket av det här är sant? blondin, ja men fejk.
Usch , blir bara mer och mer irriterad. hatad och älskad av alla, right?
Alla som kisse tror vill vara som henne är och gör som henne, gör de bara för dom tycker synd
om henne. Och jag förstår dom, jag tycker synd om henne jag också.
och undra vem som är mest mognast av kisse och Amir? jag röstar på Amir! och om
vi ska ta med krilleboi så vinner han! och sadlade om helt och kom på hur fjantig han var,
hur fjortis han var. Nu är han påväg att vara en normal person som inte skryter om allt och alla.
han sätter gränser, och behåller sina äkta vänner och inte dom som ''bara är''.

aja, nu ska jag packa och försöka lugna ner mig lite. Ha det bra gottfolk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback