Minnen

Tänk vad man saknar många gammla minnen, blir nästan
ledsen när jag tänker på det :'(
Suttit och pratat med Pelle i ett bra tag och jag skojjar inte när
jag säger, kan ingen spola tillbaka tiden?! 
Jag saknar den tiden, jag älskar den tiden, jag vill ha tillbaka det!
tänk, om jag fick chansen, omg vad saker jag skulle ändra!
Allt och lite till, då ja kan intala mig lite vettigare saker än vad ja
intala mig själv då. Jag grinar! ='( uuuscch .
kom tillbaka?



Ja annars idag så har ville varit hit och hälsat på.
Conny,Bettan, Sebastian och Pappa var också hit.
Körde från silfhyttan och hem över lernbo :) myys! <3









PoK Tessiegirl

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag kan inte låta bli och bli ledsen över allt som har hänt... Jag litade på dig så fruktansvärt mycket och när jag väl läser det där som du skrivit i ditt inlägg så får det mig o må ännu sämre.. Jag har ännu inte gått vidare riktigt och är livrädd att nått sånt skall hända igen. Jag har haft otroligt dålig självkänsla för mig själv ända sen min kropp har blivit så förändrad. Jag vet att jag skall gå vidare och inte älta över saker o ting, men det här är så svårt. Du hade mitt förtroende att vara rädd om det som var mitt. Pelle var hela mitt liv, min största kärlek och allt det där tog du ifrån mig.. Jag vet att du kanske vill ha det ogjort men det är försent för att tänka på det. Sånt skall man tänka på innan man gör själva handlingen. Om man är beredd på att ta allt ifrån en familj så får man stå för det man har gjort.. Jag önskar att det aldrig hade hänt, för jag gillade dig. Jättemycket...

2010-01-11 @ 16:32:43
URL: http://fadubbelny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback