Valborg

Det har varit den kortaste men ändå längsta helgen någonsin :O
Känns som vi hade party för flera månader sen , fast det var för 2 dagar sen.
Hur kan det bli så? någon som har en förklaring på det ? Jag tror att det är
för att vi har varit på ett och samma ställe hela helgen , så det blir ingen rotation i
det hela. Har jag rätt ? kom med egna förslag!

Sen så har jag träffat nytt folk också. härligt.  på Torsdag är det valborg,
så vad händer hos er alla? Hur firar ni det ?=)

Jag själv hoppas på att dricka :) Men kanske blir i snöån.
Sen kommer förhoppningsvis Conny m.Fam i helgen , eller så blir det köping för min del.
Eller om det blir allt för krongligt åker jag till falun? och badar trätunna.



Nej nu ska jag upp och krama om kudden, skola i morgon =) puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback