Valborg

Trött,sliten och allmänt lat idag. Till och med så Micke som kom på besök igår blev
förvånad att jag låg och sov när han vaknade i morse. Brukar alltid vara så att jag är uppe
och fixar 7 på morgonen när han är här. och att jag kollar till han ibland,
om han är vaken eller ej. Men så blev det minsann inte idag. Sov ända till halv 10.
Riktigt skönt måste jag säga. Micke åkte för 45 minuter sen. Han skulle till johan sen
till borlänge och tatuera sig. Hoppas den blir snygg den han väljer. Han var osäker
vilken tatuering han skulle ha. Men micke har bra smak, så jag är inte nå orolig.

Ja, annars så är det ju valborg idag. Det betyder, fest,brasa och ännu mer fest.
Dom flesta drar nog till Ludvika skulle jag tro. Men hoppas att några stannar kvar i
Smedjebacken iaf. Helt själv här skulle ju inte vara så jävla kul.
Jag vet inte om jag kanske ska iväg och träna innan jag börjar smått med dagen.
eftersom det inte blev någonting igår för Micke kom. Så då måste jag väl
ta igen den timme idag ? right ?



Nej nu ska jag in och duscha. Måste hänga min tvätt cokså !:O
puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback