minnet

Jahapp, då är man hemma i från skolan som man har längtat efter,
eller okej, att träffa alla vännerna, Sofi, storm, mördaren och mattias med flera.
Har sådan förbannad öron inflamation =/ hör knappt någonting, usch !
Imorgon är det utvecklingsamtal, tror ni att jag är nervös eller?! JAA ! :S
Jag vet vad jag har kvar att lämna in och att göra, men icke har jag gjort det.
Får hoppas på bra bedömning i alla fall. Eller ?   ~


I går kväll så bar det av till köping för att skjusa dit Moster Åsa.
Tror jag inte behöver säga mer än att .. Det var livat ! och sång,
dans, vin, åka sakta,åka fort,stopp stanna kör ungefär..
Men visst, det var kul att träffa och se Moster, det var ett bra tag sen vi träffades.
Som sagt man glider ju! Synd nog, och som jag tänkte, jag måste fått nå smäll eller
någonting när jag var liten , eller så var jag enkelt för liten för att inte
komma i håg så mycket av Åsa, Micke, Lennart. synd nog. Kommer i håg
en dag i kjellfallet och Mickes bröllop.  Kommer faktiskt inte håg så mycket mera.
Knappt någonting från mina bröder hur dom va mot mig eller hur dom var i övrig,
Jag kommer i håg det jag sett på videoband och kort.och jag kommer i håg en blick från
fosterhemmet också, när vi står och borstar tänderna. En hel rad med barn. eller ca 5. FÖRLÅT för det. 
Kanske min uppväxt gjort mycket att jag inte kan eller inte vill komma ihåg någonting.
I vilket fall som helst så kom jag hem 11 minuter över 12 i natt. Skönt att lägga sig och somna direkt.


Pöss nu ska jag läsa lite om mitt bank kort =D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback