Snesteg

Det är tragiskt, de förflutna, de kommande.. Varför förutse ?

Jag kan inte förklara med ord, att det verkligen finns killar med känslor.
Då menar jag inte killar med fejkade känslor utan riktiga, som kan bli sårade
och som kan bli starka! Jag har undrat, jag undrar.. Hur många killar respektive tjejer
som har så antingen dålig självförtroende, eller helt enkelt är kall. Som kan ljuga om
känslor hit och dit. Det är ju ingenting att leka med. Att leka med riktiga känslor är som att leka
med en kniv.  Ett snesteg och du kanske får kniven i hjärtat, Fel ord, fel mening och du mister tjej/kille
eller till och med en vän. Jag tappar ord. Jag står och trappar på samma trappsteg.
Jag kanske är inte så bra själv, men jag gör mitt bästa. Jag vill inte va/bli som dom. Men det
kan ta en tid. Jag kommer inte skynda mig. Jag vill göra mitt bästa och inte slarva.

Jag tar den tid jag behöver. Om inte den tiden räcker.. Då fortsätter jag


Dagens låt -

Andra Kapitlet - Över nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback