Slött

Kvällen är ung !

Idag är det 80-tals fest. Dom flesta kommer någ åka dit. Men inte jag.
Känner att jag har för mycket att göra. Städa,diska,tvätta och plugga.
Sen så helt enkelt orkar jag inte att klä ut mig och dricka. Finns ju sånna tråkiga
dagar för alla tror jag nog. Får se om jag kanske åker upp och kollar läget bara,
men då måste jag åka buss =/ och om dom flesta vet så går jag och bussar inte så
bra ihop. vi ''konektar'' liksom inte. tråkigt men sant.

Måste berätta också att det gick skit på matte provet kastade provet i papperskorgen.
Men däremot så gick Nationella i engelska utmärkt! Jag och Mattias hade bra flytande
dialog med varandra om massa olika saker, T.ex. Musik, skolan och så om saker som
vi irriterade oss på. Tack Mattias för att just du var med mig !



Sen så får jag absolut inte glömma och be er säga Grattis till Mattias som vann Teckartävlingen
som vi hade i skolan. Som pris så ska han få måla sin teckning på en vägg i skolan :)

Seeeyaaah, pössciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback